środa, 16 listopada 2011

Przygotowania do jarmarku w Sopocie 4 grudnia

Zostałam zaproszona przez właścicielki Zatoki Sztuki w Sopocie do wzięcia udziału w jarmarku 4 grudnia!!! Bardzo się cieszę, bo jeszcze tam nie byłam, więc baaardzo chętnie zwiedzę to nowoczesne centrum kultury, poza tym wyrwanie się z domu będzie bardzo cenne, a spotkanie ze znajomymi jeszcze cenniejsze:)
A tymczasem - pieczenie jabłek:D


Bardzo się cieszę, że tak dużo osób zapisało się do tej pory na rozdawajkę mokoszową;) Jest mi niezmiernie miło widzieć codziennie nowe osoby obserwujące. Bawcie się tu dobrze i może odwiedzicie nasze stoisko w Sopocie:)


6 komentarzy:

  1. Pieczone jabłka...
    Pysznie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieczone jabłka zapowiadają się pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję:) Mam nadzieję, że po wypaleniu też będą ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli tylko nie będą miały zbyt wiele "lukru" to powinny być idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A szkliwisz barwnymi szkliwami czy najpierw barwnik+bezbarwne szkliwo?
    Drugą metodą wychodzi delikatniej ;) można bardziej zapanować nad efektem końcowym. Fakt ,że ja pracowałam na darowanych szkliwach( jak to w państwowej placówce) i często były stare a efekt końcowy czasami przyprawiał o zawał i moje figurki dą w większości bez szkliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy gotowe szkliwa, które dają piękne kolory:)
    Ja najbardziej lubię glina szamotowa + szkliwone niektóre elementy:)

    OdpowiedzUsuń

Chyba nie ma się co łudzić...

....że będę prowadzić regularnie tego bloga... łatwiej jednak nam jest to robić na fb, bo szybciej wstawia się posty i szybciej jest reakcja...