piątek, 13 stycznia 2012

Kilka nowych wyrobów i zapowiedź;)

Oto kilka moich nowych wytfffforów;) Sukcesywnie będę je wrzucać na Targowisko, ale jakby co, pytać śmiało:D:D:D
Cukiernica jabłkowa

Mini talerzyki

Rybny talerz - śr. ok. 30 cm

Aniołek - ozdoba do powieszenia na ścianę

Wielgachna kość do gry:D

Jabłkowe skarbonki

Bałwanek - ozdoba, wlk. ok. 13 cm

Rybny talerz - śr. ok.25 cm

Rybka - ozdoba do powieszenie na ścianę

Rybka - ozdoba do powieszenie na ścianę

Rybka - ozdoba do powieszenie na ścianę

I zapowiedź:





Miłego dnia:)



10 komentarzy:

  1. Przebieram nogami widząc zapowiedź;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, Magda:)
    Basiu, ja nie mogę się doczekać, jak zobaczysz:D

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe a ja wiem co to będzie... ;) talerze świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. cukiernica niesamowita ;) i talerze rybkowe równie wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne przedmioty.Piekna ceramika.
    Jestem pełna podziwu dla talentu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Długo nie zaglądałam (mój błąd!!)... Od piękności się tu zaroiło :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, bardzo mi miło:) dziękuję bardzo:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. te jabłuszka i bałwanek... przepiękne! podziwiam ;) +obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Chyba nie ma się co łudzić...

....że będę prowadzić regularnie tego bloga... łatwiej jednak nam jest to robić na fb, bo szybciej wstawia się posty i szybciej jest reakcja...