poniedziałek, 14 stycznia 2013

Karnawałowa promocja

Witajcie w Nouwm Roku. Niech Szczęśliwa 13-tka sprzyja Wam wszystkim!!!
Na początek tego fantastycznego roku mamy dla Was specjalną promocję w naszym sklepie na Artillo.Dla każdego naszego fejsbukowego i blogowego fana promocja 35% zniżki na zakupy BIŻUTERII!
Chcemy, aby ten karnawał był dla Was wyjątkowy.
Oglądajcie, wybierajcie, a potem w wiadomości przy finalizowaniu zakupów wystarczy podać kod "KARNAWAŁOWA PROMOCJA" oraz swój adres e-mail, na który wyślemy kwotę końcową zakupu:)
Zapraszamy serdecznie!!!

 

11 komentarzy:

  1. :) ja jestem fanka pierścieni i mydelniczek MYDŁO :) niestety na razie się nie pokuszę :( buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !
    A mogę się dowiedzieć o rozmiary pierścionków, elementów ceramicznych ? W oko wpadły mi wszystkie 3 z nazwą 'ogniste' oraz ta 'pomarańcza'. Domyślam się, że są rozmiar na palec jest regulowany, tak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:)
      Wszystkie wyroby są dokładnie opisane. Pod każdym, po wejściu na niego na Artillo, jest dokładny opis wielkości i funkcjonalności. A baza jest regulowana.

      Usuń
    2. Jeju, faktycznie ! Nie przesuwałam strony w gól. Gamoń jestem. Biegnę szperać. :-)
      Dziękuję !

      Usuń
    3. Zapraszamy serdecznie:)

      Usuń
    4. Tak myślę i myślę, co do mnie niepodobne, bo w takich sprawach szybko się decyduję. A tu... najbardziej odpowiadałby mi ten kwadratowy, jedna na moje chude paluchy stanowczo za długie są boki tego kwadratu. Grrr... Wymiary ograniczają mnie do wyboru pomiędzy soczysta zielenią, a ognistym okrągłym ze wskazaniem jednak na zieleń, bo większy. :-)

      Usuń
    5. :D To w sumie miło, że ta decyzja jest taka trudna:)Jeśli możemy pomóc, to bardzo chętnie. Możemy zrobić też coś na zamówienie;) Jakby co - zapraszamy na maila: dommokoszy@gmail.com
      Ps. A zieleń polecam ... Jestem pewna, że się spodoba;)

      Usuń
    6. O Matko !
      A ja czekam na wieści, co z zielonym pierścionkiem, - fakt, nie kliknęłam w sklepie, że nabywam, bo tu wpisałam post o chęci zakupu. Zaglądam dziś, a tu posta brak. :-)
      Jeju, biorę ! Chyba, że masz coś jeszcze, w podobnym stylu, gdzieś się zapodziało i odnalazło przypadkowo. Ale nie chciałbym sprawiać kłopotu zamówieniami, etc, w końcu to promocja karnawałowa na gotowy wyrób. ;-)
      Mój mail: sieporobilo@acubenes.net
      Pozdrawiam
      Asia

      Usuń
  3. Wszystko jest super w Domu Mokoszy :)

    OdpowiedzUsuń

Chyba nie ma się co łudzić...

....że będę prowadzić regularnie tego bloga... łatwiej jednak nam jest to robić na fb, bo szybciej wstawia się posty i szybciej jest reakcja...