sobota, 16 lutego 2013

Ciężarna

"W oczekiwaniu" - taki jest tytuł. Malutka rzeźba, która będzie amuletem dla ciężąrnej:) Wys. ok. 10 cm, glina z małym szamotem.
Bardzo dziękuję Wam za komentarze pod poprzednim postem - to miłe,że mimo tego, że ja dla Was nie mam czasu, jednak zachodzicie, żeby zobaczyć, co u nas:) Pozdrawiamy Was serdecznie!
No i filiżanki, które już od jakiegoś czasu goszczą w naszym sklepie. Nie są duże, idealne na małą kawkę lub czekoladę na gorąco:) Zapraszam na zakupy:)

6 komentarzy:

  1. Przecież już tu byłam,
    tylko komentarza nie zostawiłam.
    Szkoda,że nie mam ciężarnej w rodzinie, bo z chęcią bym taką figurkę w prezencie podarowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Basiu! To czekamy na ciężarne:)

      Usuń
  2. swietna filizanka, ale to figurka mnie urzekla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję;) Oby udało się ją wypalić:)

      Usuń
  3. Enhorabuena por todos los fantasticos trabajos!!
    besitos ascension

    OdpowiedzUsuń