czwartek, 28 lutego 2013

Kobieta Biznesu:)

Moi Drodzy
zostałam nominowana do plebiscytu Głosu Pomorza "Kobieta Przedsiębiorcza", który co roku odbywa się w naszym regionie.
Jest to dla nas bardzo miłe, że ktoś zauważył to, co robimy, że docenił. Jest już wiele oddanych na mnie głosów - to bardzo pozytywnie nastraja, dodaje motywacji, energii do dalszego działania i wiary w to, co się robi! Tym bardziej, że konkuruję tu z prezeskami, dyrektorkami, przedsiębiorczymi kobietami, które stoją na czele dużych instytucji.
Brakuje mi jeszcze 100 smsów, żeby zdobyć 10 miejsce i stanik Triumfa!! :D :D:D
Jeśli chcecie pomóc, a przy okazji wyrazić, że popieracie małe rodzime biznesy i rękodzieło, wyślijcie smsa na numer 71466 o treści GP.KP.21
Pozdrawiam serdecznie:)
A tu link do artykułu o mnie - miłej lektury! http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20130227/KOBIETAPRZEDSIEBIORCZA/130229585

6 komentarzy:

  1. Gratuluję i mam nadzieję, że mój skromny smsik pomoże.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego zadowala Cię 10 miejsce? Życzę pierwszego. Pozdrawiam serdecznie 3-mam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa życzę Ci Triumfa albo nawet i kilku. A sms już poleciał.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje. Może i mój głosik coś wskóra. Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Wam dziękuję! Nie ważna wygrana - ważne to, że wiem, że mamy Wasze wsparcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! I oczywiście zagłosowałam, bo swoich trzeba wspierać przecież :)

    OdpowiedzUsuń

Chyba nie ma się co łudzić...

....że będę prowadzić regularnie tego bloga... łatwiej jednak nam jest to robić na fb, bo szybciej wstawia się posty i szybciej jest reakcja...