poniedziałek, 9 marca 2015

O psach i o pięknych przedmiotach

Zapraszam Was bardzo, bardzo serdecznie do wzięcia udziału, do udostępnienia, do licytowania, a może do przekazania przedmiotów na bazarek na rzecz bezdomnych zwierząt będących pod opieką Radzyńskiego Stowarzyszenia Na Rzecz Zwierząt "Podaj Łapę". Działam w tym stowarzyszeniu od roku, ja również prowadzę ten bazarek i fb stowarzyszenia.

Bardzo się cieszę, że wiele osób już włączyło się w nasz bazarek.
Na licytacji jest mnóstwo przepięknych przedmiotów, rękodzieła, ciekawych rzeczy. Ludzie kupują, licytują, ale też co chwilę dostaję mnóstwo fantów... Za każdym razem jestem bardzo wzruszona, bo to jest po prostu wspaniałe, że ludzie, często tacy, którzy mnie nie znają, oddają coś swojego, coś, co wykonali. Świetnie mieć wśród znajomych artystów i rękodzielników ;)

Link to bazarku tu: -----> KLIK
Zapraszam serdecznie, moje prace róznież są do wylicytownia. 
Na plakacie bazarkowym Lucky... Niestety nie ma nim żadnego zainteresowania, jest wciąż pomimo tego, że to wspaniały, śliczny, łagodny piesek...

2 komentarze:

  1. Wspaniałe akcje. Tyle tych biednych psiaków jest w potrzebie :( Może zdążę coś przygotować i się przyłączyć :) Już kilka moich drobiazgów jest na bazarku dla Mikropsiaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem! Widziałam :-D Cudownie byłoby gościć Twoje prace na naszym bazarku! :-D

      Usuń

Chyba nie ma się co łudzić...

....że będę prowadzić regularnie tego bloga... łatwiej jednak nam jest to robić na fb, bo szybciej wstawia się posty i szybciej jest reakcja...