czwartek, 2 lipca 2015

Jest cudownie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nie, nie jestem na plaży nad morzem, nie mam urlopu, nie spodziewam się dziecka. Ale dzieje się, dzieje i tylko takim zdjęciem mogę zobrazować to, jaka jestem dziś szczęśliwa!!!!!
Ostatnio widziałam mem o takiej treści: "Nie jest szczęśliwy w życiu ten, kto ma wszystko, ale ten, który cieszy się wszystkim, co ma :)"
To od dziś jest moje motto :D
Wam wszystkim takiej radości życzę :D

Ps. Wkrótce podzielę się radością, chociaż wiem, że pewni łatwo się domyślić o co chodzi :D

5 komentarzy:

  1. Ja tam się nie domyślam, poczekam grzecznie, aż sama się pochwalisz. :D Cudownie widzieć Ciebie taką rozpromienioną, uśmiechniętą i szczęśliwą. Moja dewizą jest to, żeby cieszyć się z małych rzeczy. Wtedy te wielkie, naprawdę niesamowite, będą nas cieszyły jak 50 małych. No i każdego dnia można znaleźć jedną małą rzecz sprawiającą radość. To o wiele lepsze, niż czekanie na falę uniesień. ;) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ciekawe, czy myślimy o tym samym, ale pewnie tak :D ja mam wrażenie, że to jasne, jak słońce, ale nie mówię tego wprost, żeby nie zapeszać.
      Właśnie - cieszyć się z małych rzeczy, dokładnie. Ludzie często o tym zapominają, za często.
      Pozdrawiam Cię , Kozo :D

      Usuń
  2. Zdjęcie genialne:) Szczęście Cię uskrzydliło:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Zdjęcia robi mój mąż :D A ja jemu :D
      Szczęście, szczęście :D Jupi!

      Usuń

Chyba nie ma się co łudzić...

....że będę prowadzić regularnie tego bloga... łatwiej jednak nam jest to robić na fb, bo szybciej wstawia się posty i szybciej jest reakcja...