czwartek, 31 marca 2016

Sukcesy, święta, nowości

Bardzo mi miło,że tak ciepło przyjęliście mój modowy post :D Już szykuję dla Was następne stylizacje ;)
Przez te dwa (a może już trzy) tygodnie sporo się u nas działo.
Ale zacznę od najprzyjemniejszego dla mnie sukcesu :D
Witaliśmy w tym roku wiosnę w Parczewie, a dokładniej pod Parczewem, w Milanowie. Odbył się tam Pierwszy Wiosenny Turniej Łuczniczy. Tym razem tylko ja wzięłam udział w strzelaniu, a Artur robił zdjęcia :)
Po pierwsze - było rewelacyjnie! Atmosfera, ludzie, no po prostu wszystko. Turniej był dość trudny, bo teren był mocno zróżnicowany, co dawało organizatorom dużo możliwości ustawiania celów ;)
Odpoczęłam, zrelaksowałam się i .... zdobyłam nagrodę jako najlepsza łuczniczka :)
Spójrzcie, jak dobrze się bawiliśmy ;)
Większość zdjęć Artur.
To ja z moją cudną nagroda :D Fot. i wykonanie koszulki Anna Garbala

Taki nastrój towarzyszył nam cały dzień :D

To było trudne - strzelaliśmy do tarczy z wilkiem, która była na drugim wzgórzu ;)

Oł je! Komora trafiona!

Tu chyba najtrudniejszy strzał - w dół. Chyba pierwszy raz tak strzelałam.



Zwycięzca całego turnieju, Maciej, z nagrodami ;)

A na koniec było palenie Marzanny, granie na bębnach, długie pogaduchy ;)
A na drugi dzień i my zrobiliśmy swoją Marzannę, całą z gałązek, która również skończyła swój żywot w ognisku :)



A święta spędziliśmy bardzo spokojnie, na dworze, przy ognisku :)
 I byliśmy na krótkiej wycieczce we Włodawie, mieście trzech kultur. Kiedyś pojedziemy tam na dłużej, pozwiedzać muzea i, kto wie, wziąć udział w Festiwalu Trzech Kultur. Na pewno kiedyś opowiem Wam więcej o tym mieście :)
A na koniec buziaczek od kózek :D

A nowości? Może jutro? ;)
Ewa

15 komentarzy:

  1. Jak wiedźmy przy ognisku ! te tańce, zabawa, ekstra !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ło matulu! Jak cudnie. Już czekałam na wieści od Ciebie. Zdjęcia cudne, ale ostatnie to miodzio na moją duszę - wszystkie trzy kózki przecudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak zeszło, że dopiero teraz - wiadomo - praca, zaczęła się wiosna, trzeba obejściem więcej się zajmowac ;)

      Usuń
  3. Piękne fotki ... ale pamiętaj nie idź na turniej łuczniczy w tej bluzce - jeszcze się ktoś pomyli ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. że też mnie przy tym paleniu nie było!
    ależ ja jestem ciekawa wiosny u Was!
    buziaki i jeszcze raz gratulacje Pani Łuczniczko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Luczniczka z Ciebie Kochana Suuper widze :))) Panom niektorym zapewne szczeka troszke opadla :))) Super ,ze tak milo spedziliscie czas :))) Tak spokojnie spedzac swieta to i ja moglabym razem z Wami :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, chyba nie opadła, dużo kobiet dobrze strzela ;) A nawet bardzo dużo ;)
      Dodam, że nie wygrałam turnieju, tylko kategorie :)

      Usuń
    2. Nic nie szkodzi ,ze nie wygralas :) Najwazniejsze to to ,ze dobrze sie bawilas :))

      Usuń
  6. Gratuluję :) Nagroda świetna, kozy cudne a tańce przy ognisku genialne. I coraz bliżej mnie :) Nawet nie przypuszczałam, że pod Parczewem łucznicy po lesie biegają ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      W Parczewie są dwie grupy zajmujące się łucznictwem ;)

      Usuń
  7. Pięknie, pięknie, pięknie! I jakie czadowe nagrody!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Chyba nie ma się co łudzić...

....że będę prowadzić regularnie tego bloga... łatwiej jednak nam jest to robić na fb, bo szybciej wstawia się posty i szybciej jest reakcja...