niedziela, 18 września 2016

Jesień idzie....

...a ja przez całe lato zaniedbywałam bloga!
Pewnie wiele z Was odpuściło sobie pisanie z braku czasu.
U nas wyjazdy, wiele obowiązków związanych z praca, organizowanie imprez, turnieje łucznicze....
Postanowiłam więc zrobić króciutki fotoreportaż, żeby nie zanudzać Was długim tekstem ;)

1. Powstało kilka nowych prac, które już wyfrunęły w świat.
Radogost

Kubeczki dla zakochanych

Kolejny anioł Zielawy

Kubek leśny

I jego tył, oczywiście z moimi guziczkami :)
2. Mnóstwo wizyt, mnóstwo osób, które przez nasz dom przeszły, trochę warsztatów, między innymi motankowe, jedne z moich ulubionych, bo z kochaną Wiedźmą  ;)



3. Byliśmy na turnieju łuczniczym w Milanowie pod Parczewem, w którym ja zdobyłam 5. miejsce (i byłam najlepsza kobietą łuczniczką), a Artur 6.
Podczas strzelania (fot. Ania Garbala)

I z Jackami, którzy zdobyli 1. i 3. miejsce :) (fot. Ania Garbala)
4. Z Mamą i Teściową zrobiłam trochę weków ;) jabłka, papryka, ogórki, bez....

Sok z czarnego bzu na zimowe przeziębienia
Ogóreczki kiszone :)
5. Podczas festiwalu w Czemiernikach (rok temu my go organizowaliśmy) zrobiliśmy mały turniej łuczniczy. Musze się pochwalić, że nasza Jagoda pierwszy raz wzięła udział w turnieju i zajęła trzecie miejsce!
Nasza mała Mistrzyni :)

"Prawie córki" - Ania i Ola z Jagódką :) - prawdziwą córką ;)
Nasi goście - niektórzy z łuczników, którzy wzięli udział w turnieju.
6. Powiesiliśmy hamaki!!! :D

7. Jagódka zaczęła szkołę....

8. Bardzo ważną dla nas sprawą była impreza inaugurująca odnowienie szlaku turystycznego w naszej wsi :)
Było strzelanie z łuku, ognicho, spacer, nadanie imienia dębowi, który rośnie w pobliżu i prezenty!!! bo Artur miał za kilka dni urodziny :)
Dąb dostał imię Bordziło :)

A takie oto dwa prezenty zasiliły nasze gospodarstwo :) Legolas i Tauriel :)

Również pieczarki były bardzo udanym prezentem :) Mamy teraz nieustającą hodowlę :)
9. Wczoraj pojechaliśmy na VIII Tatarski Turniej Łuczniczy do Studzianki. I wróciliśmy z trzema pucharami :D Ja z pierwszym miejscem, Artur z drugim, Jagoda z trzecim (w swojej kategorii)! :D

10. A cóż poza tym?
Była zjawiskowa pełnia, zakwitł nam jeden (tylko!! jeden!!!) słonecznik, kaczuchy doczekały się stawiku, a niebo było takie piękne!!!




11. Poza tym w ten weekend byli goście!!! Dopiero co wyjechali :) Moja kochana przyjaciółka, którą jak siostrę rodzoną traktuję, ze swoja rodziną :)
Na pewno znacie Mariannę, która prowadzi bloga Dzieje Kuchennej Wiewióry, bo czasami o niej tu wspominam :)
Były spacery, rozmowy, no i przede wszystkim, jak zawsze - wspólne gotowanie!!!
Dostałam od Marianny zakwas, który od razu ochrzciłam - poznajcie Mściwoja ;)

I na drugi dzień, gdy ten nowy, wymagający członek rodziny się odpowiednio najadł, powstał pierwszy prawdziwy bochen chleba!!!

No i my :D
Przebrnęliście przez wszystko? To super! :D
Obiecuję, że ja do Was na pewno też wpadnę ;)
A my zabieramy się teraz za kolejną imprezę - już w październiku! Będzie się działo, jak to u nas ;)




12 komentarzy:

  1. Jak dobrze, że wpadłas. Powiało piękną energią i z radością obejrzałam Wasze królestwo. Powodzenia w działaniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle czarownie u Was :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo mnie raduje fakt, że Mściwój u Was się tak dobrze zaaklimatyzował :P
    Buziaki i do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje Kochana wygranych !!! :))Piekna fotorelacja :))Ciesze sie Bardzo ,ze odezwalas sie :)) Latem to chyba kazdy wiecej czasu na cos tam poswiecal :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaglądam i zaglądam i cisza. Zajrzyj!

    OdpowiedzUsuń
  6. prawdziwe dzieła sztuki, magia :) i aż mi się do hamaka tęskno zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. شركة تنظيف منازل بالخبر
    تقدم افضل خدمات التنظيف بالخبر والتي يمكنكم الحصول عليها بافضل جودة وارخص الاسعار فلدينا
    تنظيف منازل
    تنظيف شقق
    تنظيف فلل
    تنظيف بيوت
    تنظيف مجالس
    تنظيف كنب
    تنظيف سجاد
    تنظيف موكيت
    جميع خدمات التنظيف بالخبر تتوفر لدينا نحن شركة تنظيف بالخبر بالجودة والمواصفات القياسية وباسعار مثالية لا تتواجد الا معنا شركة المثالي جروب للتنظيف بالخبر

    OdpowiedzUsuń
  8. شركة المثالية للتنظيف
    افضل خدمات التنظيف سوف تجدونها معنا مع شركة المثالية للتنظيف بالمنطقة الشرقية , سوف تجدون خدمات متميزة باسعار مناسبةتواصلوا معنا علي شركة تنظيف منازل بالقطيف تجدون كل ما تبحثون عنة للعيش في منزل امن راقي نظيف خالي من الحشرات مع شرك المثالية للتنظيف

    شركة تنظيف منازل بالقطيف

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadal tęsknię za Domem Mokoszy. Czegoś mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń

Chyba nie ma się co łudzić...

....że będę prowadzić regularnie tego bloga... łatwiej jednak nam jest to robić na fb, bo szybciej wstawia się posty i szybciej jest reakcja...