poniedziałek, 19 marca 2018

Chyba nie ma się co łudzić...

....że będę prowadzić regularnie tego bloga... łatwiej jednak nam jest to robić na fb, bo szybciej wstawia się posty i szybciej jest reakcja i na to mamy czas. Poza tym najczęściej wstawiam posty z telefonu i jest to przewaga fb, że raz dwa i już post leci.
Poza tym - po co powielać to, co jest tam?
Jeżeli jest tu jeszcze ktoś, kto zagląda - poszukaj nas na fb: https://www.facebook.com/siarecka i https://www.facebook.com/mokoszowesiolo/

A co się w tym czasie u nas działo? Zrobiłam kilka rysunków, kilka ceramik i....najważniejsze w tej chwili dla mnie - założyłam Klub Gier Planszowych! Udało mi się pozyskać kilku sponsorów, którzy poratowali mnie grami i raz w tygodniu jeżdżę do naszej publicznej biblioteki i gramy :)
I w związku z tym chciałam Was zaprosić na mojego bloga, na którym będę pisać recenzje gier, może uda się robić jakieś filmiki. To jest to, czym teraz żyję :) ---> KLIK do Baby Jagi :)







 I jeszcze jedno - jeśli rozliczacie swój 1% a nie macie pomysłu - to jest mój kochany bratanek, Mikołaj, który co kilka lat musi mieć zmieniana protezę nogi. Kosztuje ona kilkadziesiąt tysięcy złotych, więc rodziców nie stać na to, żeby samym finansować. tak więc - pomóż Mikołajowi uzbierać na nową zbroję ;)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chyba nie ma się co łudzić...

....że będę prowadzić regularnie tego bloga... łatwiej jednak nam jest to robić na fb, bo szybciej wstawia się posty i szybciej jest reakcja...