poniedziałek, 23 lipca 2012

Polepiuchy pod znakiem operacji lalkowej;)

Podczas ostatnich Polepiuchów odbyła się bardzo poważna operacja okulistyczna lalki Blythe, która skończyła się połowicznym sukcesem.
Wiele osób wie, że oprócz sztuki zajmuje mnie bardzo kolekcjonowanie lalek. Oto jedna z nich, Blythe Nicky Lad, o imieniu Nawojka, której jakiś czas temu zrobiłam mejkap, a w ostatnio piątek wymieniłam, przy pomocy doktor Malkamy, jedna parę oczu (jedną - ponieważ lalka ta ma ich aż cztery;)

Siostro! Skalpel!!!

Fachowe, profesjonalne narzędzia okulistyczne

Doktor Malkama przy pracy

Drugiego już sama jej pozbawiłam:D

Oko

A wszystko, tak, jak pisałam, podczas Polepiuchów, których atmosfera, jak zawsze wspaniała:)

I teraz panna czeka na nowe oczy - a wszystko dlatego, że zabrakło farby akrylowej w kolorze czarnym!!!
Dziękuję za uwagę:) Zapraszam na kolejne Polepiuchy, które jak zwykle w PIĄTEK!

14 komentarzy:

  1. Fajna laleczka a operator z Ciebie znakomity.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie się pochwal nowym spojrzeniem Nawojki. Bardzo jestem ciekawa efektu końcowego.

    Pozdrowienia:)

    PS. Świetny gorsecik!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pochwalę się na pewno:)
      A gorset - dziękuję, to w tej chwili jej jedyne ubranie, bo zgubiłam oryginalny strój!!!

      Usuń
  3. Ale fajne fotki, atmosfera była cudowna!!!! Na bank tam jeszcze wrócę.

    mówiłam ja - doktor malkama ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super się tam bawiłyscie, a doktórka Malkamana widzę, ze nawet wyjazdowe operacje przeprowadza hi, hi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. biedna, bidna, trzeba cierpieć, jak chce się być pięknym:D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. :D tak, można, a nawet trzeba, jak chce się mieć Blythe jedyną w swoim rodzaju:)

      Usuń
  7. Ojej, bidulka została pozbawiona oczu. Koniecznie chce ja zobaczyć już widzącą ;-)
    Widzę, że atmosfera na spotkaniu jak zawsze udana... Tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo udana. A fotka już wkrótce:)

      Usuń